תרגיל בתקשורת חזותית

ידוע כי השלם עולה על סך חלקיו אבל לא תמיד אנו זוכים שיעלה בהרבה. השופטות והאורח שהגיעו אמש לטקס פרסי "קקטוס הזהב" המכינתי 2016, ביחד עם העבודות היצירתיות שיצרו בנות המכינה נסתכמו בערב מרגש, מצחיק ומלמד מעל ומעבר לכל ציפיה. מעשה שהיה כך היה:

הצוות הזוכהלפני כשבועיים ביקרנו בנות המכינה ואני - במסגרת תכנית "בדרכי תרבות" - במוזיאון ישראל בירושלים. בשעתיים הראשונות עבדו הבנות - כל אחת לעצמה -  באולמות השונים, כשהן קוראות, צופות, מאזינות ומנסות לפענח ולהתחבר לעבודות אמנות שונות ולכתוב עליהן בדפי ההנחייה.

בהמשך, הן נשלחו לגן הפסלים של המוזיאון בקבוצות של 3-4, בדרכן לבחור  5 פסלים, לצלם אותם בתצלום מעניין ומפתיע ולצרף לכל צילום סלוגן / סיסמת פירסום, שתשווק מוצר או רעיון. אמש הוצגו עבודותיהן בפני שלוש שופטות וכמה אורחים ונבחרו: הטובה מבין העבודות, הצילום והסלוגן הטובים ביותר וכן הוכתר הצוות שגוף העבודות שהגיש היה המרשים ביותר. 

מעבר לעבודות המרשימות והחכמות של הבנות - שאת הבולטות שבהן צרפתי בהמשך - מה שעשה את הערב היה השיפוט הרציני והמעמיק של המעצבת הגרפית אורלי יעקובוביץ, מפיקת אירועי תוכן לימור רגב וגייסת המשאבים של "דרך כפר" שבעברה עסקה אף היא בעיצוב ציפי אלסטר.

בנוסף, אורח הכבוד [מלבד שחר אישי] היה אלי שחף, תעשיין לשעבר, שהפתיע את הבנות ואותי כששלף משקית נייר חומה פסלון אמיתי בן עשר בדיוק. פסלון "קקטוס הזהב" בו זכה יחד עם שותף פרסומאי בשנת 2006. בהתרגשות הרבה שאחזה בו ולאחר שהחמיא וברך את הבנות על היצירתיות וההומור שהפגינו בעבודותיהן, העביר אלי את הגביע לצוות הזוכה וקבע מסורת לשנים הבאות. תחרות תקשורת חזותית, העברת מסרים בצילום ומלל נחנכה במחזור גאיה ב-
01/02/2016. מברוק! 
השופטות, הבנות הזוכות ומי שהביא את הקקטוס
אורלי יעקובוביץ ! נתלי וונדה ! מזל גואדה ! הדס טפטה ! לימור רגב ! אלי שחף ! ציפי אלסטר
זוכה פרס הצילום וכן העבודה הטובים ביותרהסלוגן הטוב ביותר


































הפרסומת הכי מצחיקה

















ציון לשבח על הצילום

















ציון לשבח על העבודה והשילוב בין דימוי לטקסט

















ציון לשבח על ההעמדה והצילום, חיים חדשים לסלוגן שחוק

















ציון לשבח על צילום מתוכחם והומור בהתאמה ל"מוצר" המפורסם
















העבודה הכי נועזת
יעד ראוי לשיווק וחיבור מצויין

















בנימה אישית: זו הבחירה שלי!

















* צילומי האירוע בגלריה למטה
לראש הדף
גלריה
תגובות
שם:
כתובת מייל:
captcha
לשליחת טלגרמה