"רק על עצמי לספר ידעתי"

פוסט זה הוא הזמנה [מנומקת] לתמיכה כספית שלך בהפקת ספר לכל אחת מבנות מחזור גא"יה של מכינה ישראלית למנהיגות, המכינה בה אני פועלת. הזמנה לשותפות....

" רק על עצמי לספר ידעתי" כתבה רחל המשוררת, ואולי גם זה לא פשוט כלל ועיקר???

בשבוע שעבר נאספו בנות מחזור גא"יה אל ביתנו באלון הגליל כדי למצוא את השקט והפינה הנכונה להעלות על כתב את סיפור חייהן האישי. זו משימת שיא של שנת מכינה שלי איתן, שנה שעוסקת בברור ערכים, אבני יסוד וסיפור משפחתי. זו משימה מאתגרת!!! 

לכתוב את סיפור חיי בגיל 18 זו הזמנה לעשות מעיין סיכום ביניים- לחלק מן הבנות  נראה היה ש"אין מה לספר" ו"היו לי חיים משעממים"... ואחרות אולי יעדיפו להשאיר את המכסה מהודק על פרקי חיים מאתגרים שהעדיפו במהלך השנים להטמין עמוק בחשכה.

לאלו וגם לאלו הכתיבה, אם הן מצליחות להשאב אליה, היא חוויה מזככת ומעצימה.

בשבועות הקרובים אשב איתן, אחת אחת, למול כופסא ובה פתקי"חוזקות" ואברר יחד איתן מה הן החוזקות שניתן לאסוף כצידה לדרך מהסיפור המשפחתי, האישי, שלהן. הן ילקטו את הפתקים, אני אוסיף אולי עוד כמה, ויחד יווצר מעיין מטען לדרך, תזכורת לשעות הקשות ולהשראה בכלל. זהו חלק מתהליך הפרידה שמשלח אותן, חזקות וברורות יותר, אל מורכבות המסלול הצבאי ואתגריו.

גם השנה אני מבקשת לערוך לספר בפורמט LUPA שיאגוד בתוכו - בצורה האסתטית ביותר - את הנושאים שעברנו עליהם, את אירועי השיא שחווינו ויקדיש לכל בת כפל עמודים של נוכחותה במפגשי דיבור פשוט ובדרכי תרבות. את עבודת איסוף החומרים מתיקיות המחשב שלי והעריכה אתחיל בימים הקרובים.

הדפסת עותק בודד מספר LUPA עולה 180 ש"ח וכמו בשנים קודמות אני פונה אליכן/ם לקחת חלק בנתינה זו ולממן עותק אחד או יותר שיגיעו לכל אחת מ- 24 בנות מחזור גא"יה ולשתי המדריכות שלהן. את התרומה אנו שלחו או העבירו בהמחאה אלי - עדית שגב, אלון הגליל, 17920 וידעו אותי בווצאפ או שיחה לנייד 050-2008212. 

אני מאמינה שהמשמעות של הספר הזה עבור כל אחת מהבנות היא כשל אבן יסוד לבניין יציב וחזק ומי יתן ונזכה לקחת חלק בהמשך בניית הבניינים שלהן גם בעתיד. 

09/05/2016


לראש הדף
תגובות
שם:
כתובת מייל:
captcha
לשליחת טלגרמה