"מאשה לאשה" סיכום מפגש 41

זוכרות שלפני הפסח היה פה פורים? זוכרות שהזמנתי אתכן להביא משלוח מנות "מאשה לאשה", מתנות לנשים שלא בכל יום השמש מאירה ומחייכת בחייהן? הנה תזכורת לפנייה: "ברוח מסורת פורים ובמידת רצונכן כמובן,  מזמינה אתכן להביא אתכן בשישי -"משלוח מנות מאשה לאשה" שאינו כולל אוכל או ממתקים אלא דווקא... 
 

...מתנה: חדשה או משומשת במצב טוב.  תשורה נשית אישית ומשמחת  כגון: תכשיט, תיק, ארנק, איפור, ספר קריאה, קוסמטיקה, צעיף, כל דבר שהיה משמח אתכן.   המשלוח צריך להגיע אתכן,  ארוז היטב, רצוי עם מכתב או איגרת ברכה. אני אדאג להעברת המשלוח למרכז לנשים מוכות בחיפה ובמידת השפע לארגונים נוספים. "
 צילום יפה כפיר "הגר" חאדר ואשח
 ובכן, למרות שהמפגש היה מצומצם מעט, רוב הנשים שהגיעו הביאו מתנות ארוזות [הסתקרנתי מאוד לגבי תכולתן אבל התאפקתי...]. ברוב המתנות צורפו גם פתקים, מכתבים וברכות. ציפי הכינה מבעוד מועד סל מקושט שהלך ונמלא.

בהמשך צרפתי מכתב משלי שהסביר מי אנחנו ויצרתי קשר עם המעון לנשים מוכות בחיפה. משלוח המנות הועבר, ואנו קיבלנו מכתב ותודה:

תיבת המתנות שהכינה ציפי צילום יפה כפיר                                                              עדית שלום, 
המשלוח הגיע וחולק .  ביום שישי האחרון בסיום ישיבה של אם בית עם  כל הנשים  היא סיפרה להן על המשלוח המיוחד של נשים - למען נשים -  היא הקריאה להן את הדף המצורף וכל אחת בחרה מתוך הארגז  מתנה אחת  (עטופות כמובן).  נשארו 9 מתנות שנמצא את הנשים המתאימות לשתף גם אותן. 
כרגע אין למקום צרכים מיוחדים.  אנו שמחות לקבל  צעצועים ומשחקים (כמובן שלמים)..  לפינת המשחק על הגג  אנו זקוקים למשחקי חוץ, (בתים, בימבות רכבים גדולים, עגלות וכו').                                                                                     אשמח שנהיה בקשר  לצרכים מדוקים  יותר                                                                                     שיתהוו.  מצורף חומר נוסף על המעון.
                                                                          תודה על שחשבתן עלינו  ושימחתן אותנו, הדס 

לראש הדף
רקע כללי לגיוס תרומות.doc
תגובות
שם:
כתובת מייל:
captcha
לשליחת טלגרמה