וואלה?! דומה אך לא זהה

קומה נוספת, אותו בניין, אותו הגודל, שוכרים לא ידועים.
מחשבות בתכנון: ליצר מרחב עם נשמה ונשימה, דומה אך לא זהה, תוך הבנה שהמרחב החדש -גם אם כרגע "יגורו" בו אחרים - הוא עתודת הצמיחה וההתרחבות של הקומה שכבר אוכלסה ולכן חייב לדבר באותה שפה.

הקושי והאתגר טמונים בקבועי המקום - חלוקת המשרדים, תאורת תקרה, צבעי הרצפה [בטון ופרקט כהה], ריבוי חלונות מסביב ומחיצות זכוכית מבפנים וגם חלק מהריהוט המקובע ששימש אי אז את עיתונאי וואלה בימי הזהר של האתר בו הוא חלש על כל קומות הבניין. אלו נשארים. בנוסף, חלל הכניסה כאן היה כפול בגודלו ונתן מחד מקום התכנסות חברתית ומאידך איתגר בחלוקת השטח והשארתו פתוח בו זמנית.

הכניסה במבט רחב מהפתח

בנוסף, בורכה הקומה הזו  בכניסה רחבה ופתוחה מאוד ובמרפסת דק בינונית, המחברת את כל פאות הריבוע המשרדי ומייצרת "צינורות" אויר, אור טבעי וירוק של צמחיה הניצפים ומורגשים מכל נקודה במרחב. היה חשוב לא לחסום או לבטל זאת אלא לאפשר ולהעצים את ה"ריאה הירוקה" שבלב המשרד.

הריאה הירוקה

יתרון שגיליתי למיזם מתמשך היא היכולת "לתקן" מרחבים שלא תיפקדו טוב דיו בסיבוב הקודם. למשל, שולחן הישיבות מעץ ממוחזר שבנה עמית אלון הנגר שהיה חנוק ודחוס בחדר בישיבות הקודם, משירד קומה רווח לו וליושבים סביבו -

חדר הישיבות הגדול

נשות ואנשי ההייטק הצעירים, ברובם המכריע, יושבים שעות רבות במשרדים מול מסכים מרצדים. חדרי כייף, משחקים, שיחה או מנוחה, חשובים ל- well being שלהן.ם ולעיצוב המשרד, למרות המבטים הציניים בתכניות כ"ארץ נהדרת" שהפיקה השנה רווחים של ממש מחברת Webos שיצרו כותבי הסדרה  :)

רכבת של שלושה חדרים לפתיחת ופיתוח היצירתיות












וכן, גם ארוחות רבות מזמנות השעות הארוכות ומכאן הצורך בקפיטריה.  אחת התובנות הנעימות מן המשרד שכבר עובד הייתה שהחבר'ה מעדיפים לאכול בצוותא סביב שולחן גדול ופחות בשולחנות הקטנים. את השולחן האובלי "ירשנו" והוא הביא עימו אתגר שנפתר בהעמדה אלכסונית וכן זימן פינה שכולה איסופים משוק הפשפשים ביפו שאותרו בעיניה הטובות של גל גלובוס שותפתי לפרויקט. 

קפיטריה

* כל צילומי המשרד כאן צולמו ע"י אלון תלמי                                                הפרוייקט הסתיים ב- 06/2022
* תמונות של פריטים [מהנייד שלי] בגלריה
* תיכנון ועיצוב - עדית שגב
* פרוייקטורית - Gal Globus
* פריטים - יונייטד סיטס, טולמנס דוט, בדים TLV, איקאה, שוק הפשפשים, הארגז, אריה מנורות
* אמנות - בפוסט נפרד 
* מיסגור אמנות - מיצג
* נגרות - ביתן נגרות, עמית אלון
* צמחים - משתלת רדואן, כפר כנא מחלף בית רימון
* לפרוייקטים נוספים ליחצו על התמונות בתחתית העמוד -  
לראש הדף
גלריה
תגובות
שם:
כתובת מייל:
captcha
לשליחת טלגרמה