מקום גאה בעמק – פעילויות
גאווה ויהדות
חומרי היהדות, בין אם השבת המגיעה בכל שבוע או החגים והמועדים הבאים בעיתם וכסדרם לאורך השנה, מהווים בסיס נפלא, בטוח ומורכב, ליצר מעגל שיחה והכרות בקהילה המתהווה. בדרך של ניסוי ותהייה יצרנו מפגשים שונים סביב חומרים אלו אותם אנו שואבות מקהילת "ניגון הלב", קהילת הבית היהודי של קורין ושלי. עם הזמן פתחנו שורות ההנחיה והזמנו פנימה עוד ועוד חברות וחברים לקחת חלק פעיל בתכנון והובלת ערבים אלו.
זאת ועוד...
מדברים מהבטן, מפגשי תוכן
בערבים אלו נארח לשיחה אישית גברים ונשים מהקהילה, בודדים וזוגות,  אשר יספרו אנקדוטות מסיפורם האישי שזורות בתמונות, תובנות ומענה על שאלות.

* צילום סמליל, יפה כפיר 
זאת ועוד...
גאווה בשבילי הארץ
" השביל הזה מתחיל כאן, בין סניף בנק למעין,
לא סלול, לא תמיד מסומן, השביל הזה מתחיל כאן " 
כמי ששביליהם לא היו תמיד פשוטים, ולדרך יש משמעות מיוחדת עבורם, טיול בשבילי הארץ לצלילי שירו של אהוד בנאי היא חווייה מאחדת ומגבשת. מקום גאה בעמק יוזם ארבעה טיולים בשנה, אחד לכל עונה. הטיולים מיועדים לכל ובסופם יתקיים פיקניק משותף עם ג'אם של כשרונות קהילתיים מבאי הטיול.

                                                                                  * בסמליל ציור של אנה פסטנרק, שולי שדה רמות מנשה, 2007
זאת ועוד...
שיגרה מבורכת
יומיים בשבוע יש לנו בית. זה אולי לא נשמע הרבה אבל לקהילה בהתהוות, לאחר שנתיים של נדודים והחלפת קינים כקוקיה, זה המון! מצורפים האירועים הקרובים במקום גאה בעמק בבית שבקיבוץ יפעת. אם אתם בעניין, אם מכירות או יודעים על מי שרלונטית לו האינפורמציה, אל תהססו. אנחנו שם, מחכים במאור פנים.
זאת ועוד...
יד ביד בונים קהילה!
למי שהיו באירוע ורוצים להתרגש שוב ולמי שלא הגיעו ומלאי סקרנות למה שהיה... שלל תמונות מצורפות מהפתיחה הרשמית של בית מקום גאה בעמק, הבית החדש של הקהילה הלהט"בית בעמק יזרעאל וסביבותיו. המקום עובד כרגע בימי רביעי וחמישי בשבוע ומציע קבוצת תמיכה להורים עם רחלי שחר מגבעת אלה, מלווה מוסמכת מטעם תהילה, בית מדרש יהודי-להטב"י בהנחיית איאן צ'סייר-טרן מקיבוץ חנתון, ערבי מפגש תחת הכותרת מדברים מהבטן שמובילה מוניקה ילונצקי מקיבוץ רמת דוד, סביב סיפורי חיים וסרטים המובילים לשיח, וקבוצת נוער בהתהוות בשיתוף פעולה עם איגי באחריותה של שני כברה-גרבק מגבעת המורה. 

את הבית והפעילויות מנהל צוות מסור שכמהה לידיים נוספות, לרעיונות, לבקשות ולמשובים. דרכי ההתקשרות עם   "מקום גאה בעמק" הם: emek@glbt.org.il וגם בטלפון נייד: 052-3545583.

זאת ועוד...
חנוכת בית "מקום גאה בעמק"
למעלה משנתיים עובד הצוות המוביל של "מקום גאה בעמק" - ואני Mentor-In בכללו - להגיע לרגע הזה. התחלנו מבולבלים בחושבנו כי בית הוא הדבר הראשון. אחר כך התפכחנו ועברנו לזיהוי ובינוי קהילה, המשכנו בייזום אירועים ופעילויות המתאימות לקבוצות הגיל והעניין השונות ואז נימצאה לנו גם קורת גג צנועה ותרומה נדיבה לממן אותה.
מועדון הפיס של קיבוץ יפעת הושכר לנו ליומיים קבועים בשבוע [ד'-ה'] למשך שנתיים [!!!] ואנחנו הפכנו אותו לשלנו כשהוספנו לשמו מועדון פיס = פתיחות, ידידות, סובלנות!

"על הנייר" הדברים אולי נראית פשוטים, אבל בפועל הם היו מורכבים ולוו בלא מעט נפילות ואכזבות. כל זה מאחורינו! האופק בהיר ופתוח. את הממטרים הפזורים אירגנו כדי להביא אל העמק היפה שלנו את קשת הצבעים המאפיינת יותר מכל את הצבעוניות האישית והמגוון  האנושי המאפיין כל כך את הקהילה הגאה. מחר, יום שישי, נארח אתכם עם אורחים ומוזמנים נוספים, מהעמק וסביבותיו כדי לציין ולחגוג את ההצלחות והשמחות. מוזמנים כל מי שיש לו עניין, יד או רגל בקהילה, זוגות ובודדים, משפחות עם ילדים וגם הורים של....
קורין, שני, מוניקה, אורלי, איאן, רחלי ואני, עדית, נשמח לארח אתכם בביתנו החדש בקיבוץ יפעת*
* תגללו למטה ותראו את המודעה המקסימה שנטע עיצבה
זאת ועוד...
יציאה ראשונה
בינואר 2011 נערך אירוע החשיפה הראשון של הקהילה הגאה בעמק יזרעאל. באירוע, שהתקיים בנוכחות כמאה חברי קהילה ואורחיהם, התארחו ראש המועצה האזורית מר אייל בצר ורעייתו, ראשי ה אגודהלזכויות האדם בתל-אביב והדוקמנטריסט תומר היימן  עם אימו נעה היימן. לאחר הברכות החגיגיות, הקרין תומר קטעים נבחרים מסרטיו, ויחד עם אימו, שוחח עם הקהל על חייו ויצירתו ועל משמעות ההומוסקסואליות בחיו ובסרטיו.
זאת ועוד...
מקום גאה בעמק, עדיין ללא בית
פעילותו של מקום גאה בעמק מתרכזת מזה כשנתיים בבינוי קהילה. הארועים שאנו מזמנים אליהם מעגלי חברים וחברות חדשים מתקיימים במקומות שונים בעמק. בין המפגשים השונים - "לקראת שבת", "מדברים מהבטן", "מטיילים בגאווה" או "נפגשים במרזח" - חיי הקהילה דלים ומתרחשים בעיקר בדף הפייסבוק שלה. בנוסף אנו חשים שפלח מאוד משמעותי של עשייתינו נמנע מאיתנו... 
זאת ועוד...
"בית המרזח"
אחת לחודש, בערב יום ראשון הראשון בחודש, נפגשים בשעה 21:30 לבירה ושיחות בפאב בית המרזח ברמת ישי. מוזמנים!
זאת ועוד...