יד ביד בונים קהילה!

למי שהיו באירוע ורוצים להתרגש שוב ולמי שלא הגיעו ומלאי סקרנות למה שהיה... שלל תמונות מצורפות מהפתיחה הרשמית של בית מקום גאה בעמק, הבית החדש של הקהילה הלהט"בית בעמק יזרעאל וסביבותיו. המקום עובד כרגע בימי רביעי וחמישי בשבוע ומציע קבוצת תמיכה להורים עם רחלי שחר מגבעת אלה, מלווה מוסמכת מטעם תהילה, בית מדרש יהודי-להטב"י בהנחיית איאן צ'סייר-טרן מקיבוץ חנתון, ערבי מפגש תחת הכותרת מדברים מהבטן שמובילה מוניקה ילונצקי מקיבוץ רמת דוד, סביב סיפורי חיים וסרטים המובילים לשיח, וקבוצת נוער בהתהוות בשיתוף פעולה עם איגי באחריותה של שני כברה-גרבק מגבעת המורה. 

את הבית והפעילויות מנהל צוות מסור שכמהה לידיים נוספות, לרעיונות, לבקשות ולמשובים. דרכי ההתקשרות עם   "מקום גאה בעמק" הם: emek@glbt.org.il וגם בטלפון נייד: 052-3545583.


אייל בצר בדברי ברכהבין האורחים שרגשו אותנו בנוכחותם היה ראש המועצה אזורית עמק יזרעאל אייל בצר שנשא דברים בזכות החרות, דוברת המועצה החדשה - "ברוכה הבאה!" - רחלי אבידוב, ומהאגודה לשמירת זכויות הפרט בת"א, המנכל"ית נטלי שדה. שי דויטש יו"ר הועד המנהל  סיפר על ילדותו בבאר שבע כילד הומוסקסואל ועל הקמת הסניף באיילת. שמחנו בנוכחותו המורכת של יוסי בן חיים שהוא "אב הבית" החדש שלנו שפתיחותו ורוחו הצעירה והמכילה איפשרה את הקשר עם קיבוץ יפעת. חבר הצוות המרכז איאן צ'סייר-טרן נשא אף הוא דברים של ברכה ומוניקה ילונצקי סיפרה כיצד השיגה את התרומה הנדיבה מחברת מדינגו בע"מ, בה עבדה, לאחר שיחה עם ההנהלה בו חשפה את סיפורה האישי. תרומה זו איפשרה לנו לשכור את המבנה שהוא ביתנו לשנתיים הקרובות. את חלק הברכות סיימה בהתרגשות רבה מי שיזמה ומובילה את מיזם מקום גאה בעמק, קורין שביט מגבעת אלה. ליוו אותנו בפועל שתי הסטודנטיות המקסימות חן ומור מתכנית על זכויות אדם בהנחיית טללית שביט ממכללת עמק יזרעאל ומן המרחקים הייו בליבנו גם חברי הצוות נטע סלע, עידו פלד ואורלי אופק להם חלק בהצלחתינו.

הבית שוקק חיים
לראש הדף
גלריה
תגובות
שם:
כתובת מייל:
captcha
לשליחת טלגרמה