הפקות קהילתיות, על הבמה

פעם, כשהייתי על סף כניסה ללימודים באוניברסיטת תל-אביב, חלמתי להתקבל לחוג למשחק. ה"אודישן" שעשיתי, קטע מתוך "אנטיגונה" היה מביך. נעלבתי שלא התקבלתי, התפלאתי שקיבלו אחרים ונטשתי לעד את המקצוע הנחשק...

ואולי לא לעד?? שנים אחר כך הבנתי שלא הייתי בצד הנכון של הבמה...כישורי שלא ניצנצו בתחום הדרמה, צצו ומצאו ביטוי באירגון, הפקה, עיצוב, שיווק ותיפעול ארועים בימתיים. 

כתבה לי ציפי בן ציון בעקבות "ערב שלונסקי":
ערב אלתרמן, עטור מצחך בביצוע עידן רוטנברג, הילה גונן, דרור בינדר" עדיתוש,אתמול בלילה כשחזרתי, רציתי לכתוב לך מגילה...ביחוד שנפשי היתה כל כך מרוממת וערה, שלא יכולתי לבזבז זמן על שינה.כרגיל העבודה שאת עושה בכל מקום,מפעימה, חכמה,ומלאה בניואנסים .הערב המדוייק הזה, שהיה עשיר באיכויות ומכריז על פשטות צרופה(פשטות מהסוג שאנחנו תמיד מנסים ללמוד אותה, ואת מצליחה בה כל כך), הפך את כל הקהל שבא לחגוג את שלונסקי אתכם, לחבורה שמחה בחלקה.באמת באמת, אל הביחד והחום על הבמה אפשר היה להתחבר באחת, ועל זה נוספה מקצועיות רבה, של התזמורת, הזמרים, התפאורה ומוטי כמובן. ועל כל אלה נצחת במטה הקסמים שלך, תבורכי.  תודה ענקית על ההזמנה. נתת לי מתנה נפלאה לשים בטנא שלי. 
                                  ערב שלונסקי, מוטי זעירא מריע לגל קרטס "מקי סכינאי"
כל הדרך הביתה הייתי צריכה לענות לתל יוספים המשתאים....ולהתגאות שאני מכירה אותך. 
וברכות לקהילת ניגון הלב שמעשירה את חיינו.

וגם...עד הרגע האחרון לא יכולתי להשיג "מישהו לרוץ אתו", ונורא חששתי שרק אני ועוד חמ ישה אנשים יטעמו מהקסם הזה אם בכל זאת אבוא...ובסוף פגשתי  שם המון חברים, שהתרגשו כמוני, ורצו שתמיד אגיד להם כשאני יודעת על ערבים כאלה(כמו החבורה התל יוספית שבחיים לא שמעה על "קהילת ניגון הלב" כי  לתל יוסף מגיע כל דבר בקצב של סוס ועגלה....), והסתכלתי מסביב ושמחתי בשביל כל אחד שהיה שם, וספרתי מעט מאד כסאות ריקים.

בראוו עדית.חג שמח, מלא גבינות , יין וענף של זית. "

 ערב אברהם חלפי, ביני תלמי מבצע את סתיו יהודי


 
לראש הדף