ספר לופה לבנות מחזור הילה

הזמנה לתמיכה ומימון, הזמנה לשותפות בעשייה, הפקת לספרי לופה לבנות מכינה ישראלית המתעדים אותן בכתיבתן, במעשיהן במפגשינו. 180 ש"ח עולה כל ספר. הסיפור של הלופות הוא כזה -

מגיע הזמן הזה בשנה שבו, רגע לפני הפרידה, לפני שאפרד מבנות מחזור'הילה', המחזור החמישי של המכינה ושלי כמנחה, אני יושבת מול התוכנה לייצור ספרים מבית LUPA ומקללת את השנה הראשונה בה יצרתי ספר אבל מבינה שאין מצב שלא יצא אחד כזה גם השנה!

אולי זה בא כפיצוי על ספר זכרונות מהילדות שלא היה לי או לא שמרתי, אולי פשוט כי אני לא חזקה ב'לשחרר'. כך-או-כך, ספר הלופה שאני מכינה כולל את כל הצילומים בהן תעדתי את רגעינו המשותפים, קטעים ממה שכתבו במשימות הכתיבה השונות לאורך השנה, ומעט עמודים שמכילים חומרים שלי ממפגשי "דיבור פשוט" איתן, מהביקורים במוזאונים, מצפייה, מכתיבה, משיחות.

בחלומי, הספרים האלו ילוו אותן מבית ההורים, לדירות הסטודנטים או המעונות ומשם לקינים שיקימו כל אחת על פי בחירתה. הן ינצרו בין דפיהם האלבומיים תזכורת ליכולת קריאה וכתיבה עמוקים, לשיחות על ערכים, להתבוננות אחרת - פתוחה מכבלים, יצירתית - בעולם הסובב אותנו, לתרבות...הרבה תרבות וגם רב-תרבותיות.

לא מעט חוויות עוברות הבנות במכינה המשובחת הזו, "מכינה ישראלית" שמה, והמפגשים איתי הם רק טיפה בים ההתרחשויות, הלימוד ורגעי השיא. אבל מבחינתי, הספרים האלו הם סיכום המסע שלי ושלהן. הספרים הם סוג של הצבעת אמון להמשך עם "סימנים של אהבה".

בארבע השנים החולפות הצלחנו ככה, בפשטות, לממן ספר לכל אחת מהבוגרות, אין סיבה שלא נעמוד בזה יחד גם השנה! 180 ש"ח עולה כל ספר, 26 בוגרות במחזור "הילה" ו-3 מדריכות ניפלאות שעברו איתן את הדרך.

אם ביכולתכן/ם לממן ספר אחד או יותר, תהיו שותפיי בתחושת השליחות החברתית, בחיבור בין חוויות למילים ודימויים, ויהיה לכן ולכם חלק ביצירת ספר הזכרונות הזה.

כתבו לי כאן או בווצאפ 050-2008212. יחד [!!!] גם השנה, נעמוד ביעד!
בתודה מראש, עדית

לראש הדף
תגובות
שם:
כתובת מייל:
captcha
לשליחת טלגרמה