ברקאי עם שחר, הספר

גם השנה כבשנה שעברה, דרך תכנת הספרים LUPA, ערכתי ספר לסיום שנת המכינה המכיל את המסע שעשינו בתשע"ה במפגשי דיבור פשוט ובתכנית ההעשרה המכונה תרבותיות. על חשיבות איגוד החומרים לספר איכותי כתבתי בעמוד הפייסבוק שלי כשהזמנתי אתכם, חברי ומשפחתי, לקחת חלק במימון הדפסת הספרים, וכך נכתב שם:

"עם סיום השנה השנייה של פעילות בסדנאות דיבור פשוט - סדנאות שפיתחתי המשלבות קריאה, כתיבה, צפייה בקורתית בסרטים והרבה דיבורים- ברור היה לי, שנכון לצייד את הבנות בספר שמסכם את הנושאים והשאלות בהם עסקנו השנה ולצרף גם תיעודים מצולמים שלהן, של דברים שכתבו ואמרו, כדי שישמרו להן כאות וסימן ליכולתיהן הגבוהות... עלתה הצעה להפיק משהו זול יותר כמו ברושור או קיפולית, ועם זאת חשוב לי לשתף שההחלטה לאגוד את החומרים בפורמט של ספר עם כריכה קשה גם היא סוג של אמירה המתחברת להמון שיחות שהתקיימו ביננו במהלך השנה הזו לגבי חשיבות הספרים, הקריאה והכתיבה."

שמחה מאוד לעדכן שגיוס המשאבים הצליח ורוב המימון כבר הגיע. במקביל הסתיימה עבודת ליקוט החומרים ועריכתם שהייתה מרתקת וגם קשה ומתישה ובאושר רב יצא הספר לדפוס. ביום שישי האחרון, באירוע סיום על מרפסת ביתנו,  קיבלה כל אחת מהבנות עותק מהספר ששמו ברקאי עם שחר*.

כדי לדפדף ולעיין בספר אפשר ללחוץ כאן - לינק ללופה ואפשר גם בתמונות במצגת למטה. ממליצה, אם תצליחו למרות קוטן האותיות, לקרוא מדגם ממה שכתבו הבנות, ולא לפספס את שני הטקסטים המצויינים בעמוד העוסק בחלומות. מקווה שתהיו שם בשבילי לתמיכה גם בשנה הבאה, בה אמורה המכינה להכפיל את עצמה!
בתודה ואהבה, עדית

* במסגרת השמות שהועלו להצבעה בבחירת שם המכינה, שהתנאי להם היה שיתחילו באות ב' לציון מחזור שני, נבחר ברוב קולות השם ברקאי [שפרושה המילולי מופיע בתחילת הספר] כזיכרון לסמל ברקאי שור ז"ל שנהרג בצוק איתן. 

לראש הדף
גלריה
תגובות
שם:
כתובת מייל:
captcha
לשליחת טלגרמה