הפונדקית
אירוח באלון הגליל – פעילויות
מפי צפריר
זה המקום שבו בילינו את השבוע האחרון.
זאת ועוד...
מה מספר צילום? -תמונות מעדשה של אורחת
צילומי פלאפון של רות חטם שהתארחה ביחידת האירוח עם האיש שלה וילדיה באחד הימים הכי גשומים של 2019. מה שהפתיע והקסים אותי היו הבחירות שלה. מה שקלטה העין שלה, ויש שיאמרו הלב, הם אביזרים ופינות שמזמן לא ראיתי.
זאת ועוד...
בוקר התארגנות של כלה
כזה עוד לא היה לי... התארגנות של כלה (לא שלנו) אצלי ביחידת האירוח. 
נעם, כלתו של אור בן השכנים, הוזמנה עם המלוות שלה להתארגנות בבוקר חתונתה.
אנרגיות של התחלות חדשות, תא זוגי שיכרך הערב בברית חופה וקידושין (כזו או אחרת), הווי של אמהות, אחיות וחברות שעוטפות את הכלה בחום ואהבה גדולה, מכינות אותה. וכל זה.. אצלי! ישששש!!!
ברכה על ראשן וברכה על ביתינו.

זאת ועוד...
Peaceful Stylish Galilee Haven
מתחת לבית, קרוב ללב אבל מבודד, עם ניקי שמגיעה לבקר בשעות האוכל בעיקר, טרמפולינה ענקית וחורש אלונים עבות. זאת יחידת הארוח שלי שמזמנת לחיי הכרויות ומפגשים ואת היכולת לתת מנוחה ושקט למי שלא חיי בגליל הזה שלנו. מצרפת כאן צילומים, ועוד צילומים וגם קצת מילים של אחרים.
זאת ועוד...
5 חתנים ל 5 כלות?
בתוך שלל המשפחות הקונבנציונאליות [אמא, אבא + 3 עוללים] שהגיעו הקיץ ליחידת האירוח, סגר את הקיץ משה מדטרוייט. הוא פנה דרך האתר, רצה להזמין ארבעה לילות וכתב ש"יקר לי קצת. אפשר לעשות משהו בעניין המחיר?" "לא", עניתי "אינני עושה הנחות, אבל אם יתאים לכם אפנק בארוחת בוקר ישראלית באחד הבקרים". עברה יממה ואז להפתעתי, הוא ענה מתנצל שהיות והוא שומר כשרות הצעתי איננה רלונטית, וסגר את הזמנת המקום במחיר הנקוב לחמש נפשות, התכולה המירבית של המקום. ואני מייד רשמתי אצלי ביומן "משה, דוסים+ 3 ילדים". כמובן שמזרוני היחידה הוצעו בשלל מצעים ורודים, אדומים ותכלכלים עם שמיכות תואמות. תארו לכם מה גדולה הייתה הפתעתי כשמי שנכנסו בדלת היחידה היו החבורה הזאת -
זאת ועוד...
אחת ביום, ארוחות בוקר
הם באו לחופשת מולדת ממרחקים, זוג צעיר עם שני בנים קטנים אך חסונים. נכנסו לגור ביחידה למטה כדי להיות קרובים להורים וחברי ילדות. שאלו אם ניתן להוסיף ארוחות בוקר. "בטח", עניתי ברוגע, נסמכת על הרבה הרבה "ארוחות חינם" לחברים ומשפחה... ועל הביקורת המרשימה שקיבלתי בפעם הראשונה והיחידה שהגשתי עד כה ארוחת בוקר ביחידת המגורים, וזה מה שכתב Rob, הראשון שהעז וזכה: 
Its seems like we are guinea pigs for Idit's breakfasts - being the first to get them! If so I would like to be experimented on again because without doubt the breakfasts were amazing - possibly the best I have had in any zimmer / airb&b scenario (and I've had a lot)! Idit - you should open up a coffee shop! Thank you for an amazing stay - it goes without saying that we highly, highly recommend staying at  Idit's place! 
זאת ועוד...
"ארבעת המלאכים" ערב כריסמס 2017
הגשם המשמעותי הראשון הגיע מאוחר השנה, ולרגע היה נדמה כמבול של ממש. לנו, היהודים, היה זה עוד ערב יום ראשון, תחילת שבוע עבודה אחרי חופשת חנוכה. אצל אחינו הנוצרים היה הערב הזה, ערב חג. Christmas, ערב לידת יהשוע, ישו, ההוא שנולד יהודי במערה בשכם והפך לאבי הנצרות. הצלוב מנצרת.
זאת ועוד...