הפונדקית, שמריהו לוין 7 חיפה – פעילויות
סיפורי חפצים
לכל חפץ בבית ב#חיפהשמריהולוין7 יש סיפור. מפגש עם חפצים ישנים, קצת כמו לבקר בבית אבות, לכל קשיש וקשישה יש סיפור חיים מרתק משלו.ה. בחלק מהמקרים אני יודעת על עברם ולרוב יכולה לספר רק על רגע המפגש שלי איתם. זהו הבסיס לקובץ הקטעים והצילומים המצורפים.
זאת ועוד...
סנדרלה בארמונה
כן, ניקיתי ת'ארמון הבוקר. 
לקח לי כארבע שעות, למרות שלא היה מלוכלך 🙂

באמנה עליה חתמתי כשהתחלתי לארח כתוב שכל אורח.ת הם כמו המלך והמלכה מ"בדולינה"  ואני, הפונדקית, צריכה לדאוג שהארמון יחכה מצוחצח, מסודר, ריחני ומזמין.
זאת ועוד...
שמריהו לוין 7, אורח מפתיע
רגע לפני חגיגות השנתיים לבית החיפאי אני מרגישה שסגרתי מעגל עם החזון שלי, עם המחשבות שהתחילו את מסע העיצוב של הבית ולא חשבתי ששרדו בתוצאה הסופית. יש משהו מצמרר כשמישהו קורא בנשמתך כמו בספר פתוח, יש משהו מסעיר כשהמישהו הזה נמצא, לכאורה, מהצד השני של מתרס חיינו המפורזים בארץ הזאת.


זאת ועוד...
אגדה של קיץ-הפקת אופנה חלומית בבית בחיפה
הצלמת רותם בן נתן והצוות הנשי שלה,
בהפקת אופנה יפיפיה בבית בחיפה...
זאת ועוד...
תרבות בשמריהו, דנה בומץ, הפצע
והפעם, אמנות!
עבודות דנה בומץ I אוצרות עדית שגב

אז מה יהיה לנו?
זאת ועוד...
"התאונה" - הקרנה חגיגית בחיפה
אמרי קדוש-דקל היה עם בני יותם בגן הילדים בתל-אביב. במהלך הקורונה, באורך מפתיע, נצטלבו דרכינו ונולדה ידידות עמוקה, עיוורת לפערי הגילאים. יצירותיו הקולנעיות ניפלאות בעיני ומתברר שאני לא לבד -
זאת ועוד...
גם למראה נושן יש רגע של הולדת
#חיפהשמריהולוין7 - - - אוטוטו יומולדת שנה למתנת הקורונה המופלאה הזאת שנתתי לעצמי.
זאת ועוד...
תרבות בשמריהו, - שרים ישראליים עם גיל ואריק אלוני
כששמעתי את גיל ואריק לפני כחודש, ביום ההולדת של אמא רחל אלוני צלמת הטבע הנהדרת המתעדת את ציפורי וחיות העמק, עברו בי צמרמורות מכף רגל עד ראש. נזכרתי כמה אהבתי שירים ישראליים לפני שהפכו למחרוזות שירה בה כל שיר ממשיך את ונשמע כמו קודמו. נזכרתי במילים הנפלאות שנכתבו פעם, בלחנים הנהדרים ובדיקציה בה הושרו השירים על ידי זמרות כאסתר עופרים, חוה אלברשטיין, שושנה דמרי ונורית גלרון או יהודית רביץ. 

אם בא גם לך להזכר במופלאות הזו, הנה ההזדמנות - רביעי הקרוב 21/7, 19:00 בחיפה, שמריהו לוין 7 -
זאת ועוד...
תרבות בשמריהו, מרפסת - סרט תעודי
מרפסת של אלעד דוידוביץ' שיקוביץ' היה המאתגר והמחדש אמנותית מבין המתחרים, והציג סוג של עשייה שכמעט ולא נראתה כאן. כיאה לשמו, הוא מצולם כולו מהמרפסת של הבמאי, בעודו משקיף על החברה הישראלית ולתוך הנפש הפוסט-טראומתית שלו עצמו. הימור: זה סרט שעוד ילמדו אצלנו בבתי ספר לקולנוע" אבנר שביט 
זאת ועוד...
עראבסקה, כשאהבה וטעם נפגשים
חיפה מתגלה לי, רבדים רבדים... עראבסקה -
זאת ועוד...