כשמאחוריה 25 שנות מחקר ומעקב אחר מנכ"לים גדולים בפעולה, מזהה רוזלינדה טורס, שותפה בחברת הייעוץ --בוסטון קונלסטינג גרופ, שלוש שאלות פשוטות שכל מנכ"ל צריך לשאול את עצמו כדי לצמוח [כלכליסט] -
1. לאן היא/הוא מסתכלים כדי לצפות את השינוי הבא?
2. מה מידת הגיוון של הקשרים שלה/ו?
3. האם היא/הוא אמיצים מספיק כדי לנטוש את העבר?
טורס אומרת, בהנחה שהבנתי נכון, שמחקריה מוכיחים שדרכה של המנהיגות הישנה כבר לא רלונטית ומוסיפה -
"מנהיגים גדולים מעיזים להיות שונים. הם לא רק מדברים על לקיחת סיכונים אלא עושים זאת בפועל!"
בשורה התחתונה של דבריה, רוזלינדה טארוס, עונה על שאלת הנושא מה יוצר מנהיגות דגולה במאה ה-21?
ואומרת -
"אלו נשים וגברים שמכינים עצמם
לא לכושר החיזוי הנוח של אתמול,
אלא גם למציאות של היום
ולכל האפשרויות הבלתי ידועות של המחר."