חתונות, בת מיצווה ושאר משמחין...
יש מקומות בהן השירה חוסכת במילים עודפות, מדייקת את האמירה, כמאמר השיר:
"לֹא טוֹב שֶׁתִּהְיֶה הָאַהֲבָה 
גְּדוֹלָה מֵהַחַיִּים 
עֲדִיפָה אַהֲבָה בְּגֹדֶל הַחַיִּים...
שֶׁכְּשֶׁיִּתְנַשְּׁקוּ הָאַהֲבָה וְהַחַיִּים 
אַף אֶחָד מֵהֶם לֹא יִצְטָרֵךְ לְהִתְכּוֹפֵף מְאֹד 
עֲדִיפָה אַהֲבָה גְּמִישָׁה,שֶׂמִּתְנַשֶּׁמֶת, מִתְרַחֶבֶת, מִתְכַּוֶּצֶת 
עִם הַחַיִּים, 
אַהֲבָה שֶׁיּוֹדַעַת לְהִכָּנֵס דֶּרֶךְ סֶדֶק 
כְּשֶׁהַדֶּלֶת סְגוּרָה,אוֹ לִרְבֹּץ עַל הַמִּפְתָּן בְּשֶׁקֶט 
בִּידִיעָה שֶׁהַדֶּלֶת אָכֵן תִּפָּתַח, 
אַהֲבָה שֶׁמַּיִם רַבִּים לֹא יְכַבּוּ 
כִּי הִיא עַצְמָהּ מַיִם 
מַיִם חַיִּים."
מה חדש?
חיתנתי! השבוע חיתנתי זוג. בפעם הראשונה בחיי זכיתי [!!!] לנסח ולערוך טקס נישואין בין שניים שהחליטו לקשור גורלם זו בזה בטקס חילוני, רוחני, אישי מאוד. 
בואו נדבר על סבתאות! אז כן, כבר שנה אני סבתא.התואר הזה פגש אותי לא מוכנה.הכרתי בהריונה של כלתי ואף תעדתי אותה ואת בני ברגעים היפים הללו, אבל רגשית ונפשית לא הייתי בשלה לסבתאות הזו.
So Low Noa בכל אירוע יש את הקטע הזה שהוא האימאמא של הקטעים, שהוא נסיך הכתר של ההומור שהוא זה שגורם לכל שאר החבר'ה להתכווץ בכסאות ולקטעים שהכינו להתבייש בפינה... נכון?
יבורך הזוג בחתונתו אוסף ברכות ומילים שנאמרו בחיל ורעדה ועם דימעה של התרגשות  -
חבלי אימהות כְּשֶׁבָּא התִּינוֹק לָעוֹלָם, קֶשֶׁר שֶׁל תִּשְׁעָה חֳדָשִׁים, אַרְבָּעִים וּשְׁנַיִם שְׁבוּעוֹת, כִּמְעַת שְׁלוֹשׁ מֵאוֹת יָמִים וְלֵילוֹת, נֶחְתַּךְ. בְּאִבְחַת מִסְפָּרַיִם חָתְכָה הַמְּייַלֶּדֶת, אֶת צִינּוֹר הַהֲזָנָה וְהַחִבּוּר בֵּין טַבּוּר הַיָּלוֹד לְרֶחֵם אִמּוֹ, רַחְמִי. היא הִנִּיחָה אוֹתוֹ עַל חָזִי וְאָמְרָה "בְּשָׁעָה טוֹבָה! בֵּן!!!"   שְׁמוֹנֶה עֶש ...
...
כניסה לחברים
החתונה של נועה ויותם
"אמא... אני לא מבין?!" הוא אמר בטון כאילו נעלב.
"את החתונה של גל ואבנר את הפקת אז מה עם החתונה שלנו???"
"אתם רוצים אותי "אם החתן" בתור מפיקה?" שאלתי מופתעת והוא ענה בלי להסס לרגע-
"בטח! אלא מי?"

זאת ועוד...
החתונה של גל ואבנר
הרבה זמן חיכינו שגל ואבנר יאותו למסד את יחסיהם, אשר מנו כבר שנים מספר ושני כלבים ולפחות 4 בתים שסודרו, אויישו ונעזבו לטובת התחנה הבאה. במהלך הזמן הזה, בנוסף לתואר באוניברסיטה, השתלבה גל [שהייתה בנעוריה יד ימיני במפגשי "פריחה"] בתחומי ההפקה ועלתה מדרגות רבות על מורתה. בהפקת החתונה היא התגלתה כמקצוענית אמיתית וגם עקשנית לא קטנה. אבנר הכניס לחייה של גל אדמה ורוח: יציבות, שקט ורוגע. לקח לנו [הסובבים] זמן להכנס לקצב שלו, להתאהב בו וללמוד "להתאבנר" בכל הזדמנות ומפגש. 

לקראת החתונה החיבור והזרימה בין בני הזוג באו לידי ביטוי בחלוקת התפקידים להתארגנות הספונטנית [התראה של חודש וחצי בערך...] ואנחנו, המשפחה הגרעינית והמשפחה המורחבת, יחד עם מעט "שכירי חרב" וחבריהם המקסימים של גל ואבנר, יצאנו לעשות קסמים!
זאת ועוד...
החתונה של אור ושאול
ברית בין בחורה לבחור המאמינים שנועדו לחיות יחדיו, לבנות בית משותף ולהביא ילדים יחד, זו עם זה, בארץ הזו. חתונה בקיבוץ, ליל חודש אב שזיכה את האורחים במעט משבי סתיו מזדמנים. נגזרת מופלאה ומאתגרת של אנשי הארץ הזו - קיבוצניקים בני העמק, אנשי הדרום הרחוק ונוער שיש אמונת אל בליבו.
זאת ועוד...
לכל הפעילויות