סיפורי חפצים
ראשונה שמצאתי, אחרונה להכנס!


זה תמצית סיפורה של השידה ההודית הקטנה שממרכזת את סלון הבית ב #חיפהשמריהולוין7 שידה שחורה עם איורים בעבודת יד ששבתה את ליבי כשראיתי אותה בשיא הסגר הראשון, עומדת למכירה במרקט פלייס. "אם את רוצה אותה, היא שלך" אמרה לי בשיחת נייד קריסטין, המוכרת, "ולא, לא צריך מקדמה. כשתבואי לאוספה, תשלמי" אמרה בנחרצות.

כשלושה חודשים ארך שיפוץ הבית, ובהם הייתי מתקשרת אחת לכמה שבועות לקריסטין, שמעולם לא פגשה אותי, ושואלת בחשש "היא עוד מחכה לי? את בטוחה שזה בסדר??" הוספתי וצליל של התנצלות בקולי, והיא בשלה, במבטא קל היתה עונה "היא שלך!"

כשנסתיים שיפוץ הבית ניווטתי דרכי לרחוב ש"נשפך לים" אל דירתה הנאה של קריסטין. היא סיפרה לי שמצאה את השידה כשהייתה בתפקיד דיפלומטי בהודו, שגבר הודי זקן מומחה לרסטורציה שיפץ אותה ומאז היא מיטלטלת איתה במסעותיה בעולם. "כבר לא טוב לה אצלי" אמרה בחיוך קורן ונתנה את ברכת הדרך להודית הקטנה לעבור להתגורר בחברה חדשה ואקלקטית מאוד, בבית בשמריהו לוין 7.

ההודית הקטנה היא רק אחת מעשרות פריטים וחפצי אמנות ואומנות שליקטתי אל תוך הבית הזה שמחכה לך בלחיצה על לינק אתר האירבינבי או ווצאפ אלי - - http://airbnb.com/h/haifa-in-style  וכמובן, כתמיד, לשתף עם חברות, חברים ואהובות.
לראש הדף
תגובות
שם:
כתובת מייל:
captcha
לשליחת טלגרמה