מצגת סתיו 2019

מסע בתמונות המתחלפות על חלון מסך הפתיחה עם בוא סתיו 2019. אין צורך בנעלי הליכה :) רק בסבלנות לקפוץ בין הסיפורים...

צביעת ריהוט "קפה אלונה"
"קפה אלונה"
הושק בשלהי קיץ 2019 על בסיס הציוד שנותר מבית הקלייה של קפה "פרסקו". הקפה הושק כקפה קהילי, וכשמו כן הוא, בנוי על צוותי מתנדבים רבים ומגוונים ומהווה מעין 'מדורת שבט' לתושבי אלון הגליל ושכניהם.
מסיפורי הפונדקית





יחידת האירוח שמתחת לבית שלנו מביאה סיפורים רבים ואנשים מגוונים. אחד מהם שייך לחבורת הגברברים הזאת, תלמידי ישיבה, עליהם כתבתי ברשומה "חמישה חתנים לחמש כלות?" עוד מחוויותי כפונדקית ניתן לקרוא כאן.
וכן, גם כלות מתארגנות ביחידת האירוח :) ו"על הדרך"
כלבבהתארגנות ביחידה




גם אני, זוכה בצילומים מקצועיים ומחמיאים.... כמו זה, שאני אוהבת כלכך -
מבעד לחלון








מאז יצא לדרך מיזם מהפח, של חברי גל קרטס, אני מוצאת עצמי עושה ומעורבת במקומות שהם הרבה מעבר לגבולות שטח הנוחות שלי. הרבה יותר קל ונעים לי להתלונן על אשפה מאשר לאסוף אותה, בחיוך, כמו שגל עושה, ולהאמין באמונה שלמה ועמוקה שהנחל/מעיין יתרפאו אם נמשיך לעשות להם דיאליזה אנושית ולאסוף עוד ועוד את האשפה.
גל קרטס מחלץ חבית אשפה שהוטבעה בעין חזיןבנוסף, מספק שיוט הנקיון לאורך הנחל גם הכרות אנושית מהסוג שיצר את מועדון אנשי הנחל ומפגשים אנושיים מרתקים בגדותיו, עם ישראל אחרת, מגוונת ויפה כאחת. אם גם אתם רוצים להתלוות אל גל ולקחת חלק בשינוי מציאות סביבתית מעשית, פשוט צרו איתו קשר       052-4231476, ההנאה מובטחת והנחל יחזיר טובה במימיו הצלולים!

גם הצילום הבא במצגת, מספר מחוויות הנחל. מפגש אקראי עם משפחה שביליסטית מאחד הישובים שמעבר לקו הירוק. וילדונת מקסימה שהבינה את רוח הדברים ומיד החלה לאסוף ולנקות. משפחה יפה כל-כך, אלבום מלא צילומים עשיתי להם :)
החובבים בהופעה באלון הגליל
הרכב מוסיקאלי סמי-מקצועני שכל משתתפיו נגנים חובבנים. המתכנסים אחת לשבוע, במועדון אלון הגליל, סביב הכריזמה הבלתי מבוטלת של המורה/ נשפן/ מנצח חובב בן-סעדיה, כדי להיות עם 'אהובה מן העבר'... הנגינה. מפעם לפעם אני מוזמנת לצלם אותם, עוקבת נפעמת אחרי ההתפתחות המוסיקאלית ובטוייה הויזואליים.

לכל אחד מהחבר'ה האלו יש חיים מלאים, מקצוע, ילדים או לימודים, תלוי בגיל, שכן חלק מהגיוון הוא גם בגילאים... יש אפילו סבתא ונכד זו לצד זה בחבורה. מדהים לראות איך אהבה של אנשים לדבר, מחברת אותם, ומוחקת את הגבולות הסמויים שאנו מציבים ביומיום אל מול הזולת.
עוגת פרי טבעונית






ולקינוח,
כתמיד,
אהבתי לאכילה, בישול ואפייה מוצאת ביטוי במתכונים החדשים המצטרפים חדשות לבקרים לעמודי האתר. "תרבחו ותסעדו".


זאת ועוד...

- לשמירת קשר וקבלת רשומות/פוסטים, הרשמו.
כאן נרשמים


















לראש הדף
גלריה
תגובות
שם:
כתובת מייל:
captcha
לשליחת טלגרמה